Merhaba arkadaşlar biz şuan 38+6 haftalik olduk. Sabah evi supururken eğilip bukulmedigin halde karnıma bir ağrı girdi. Özellikle sanki sağ tarafa birşey batar gibi ağrı oldu. Biraz dinlendim duş falan aldım geçti ama biraz yurudugum hareket ettigim zaman yine sağ kasik tarafıma birşey batar gibi oluyor bir de karnım sertleşiyor . Neden kaynaklanıyor acaba doğum sancısı olabilir mi ☺️