esilabal Canım benim 22’den bire başaşağı dönüp duruyor şuan 27 olacağız birkaç gün sonra başaşağı doktora sordum pozisyonda doğumun alakası yok dedi sadece biraz daha dikkat et aşağıda olduğu zaman başı dedi önemli olan kanala girip girmemesiymiş onun dışında pozisyon Doğumla ilgili bir haber vermezmiş çok fazla