haticeyld5437 Kızlar 21 haftalık hamileyim Banyoda ısıtıcının Fişini çıkarırken Elektrik çarptı Ayaklarımda çıplaktı çok korktum sizce bi sorun var mıdır
Deletedmon00881 haticeyld5437 ben olsam bi hastaneye giderdim canım, ama buraya yazacak kadar iyiysen birde bebeğin hareketleri iyiyse belki bişey yoktur☹️
Deletedmom83940 haticeyld5437 yarını bekleyene kadar acile gitsene elektrik çarpması sonuçta ciddi olabilir
haticeyld5437 yarın gidip görünecem inşallah bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum Zaten çok korkuyorum inşallah bişey yoktur dua edin lütfen🤲🏻