Ama tepecik hstanesine gitmeyin ya özele durumunuz yoksa bile 9 eylüle gidin ya da ege üniversitesine gidin ama o Tepecik, Yeşilyurt, Bozyaka bu 3 hastaneden uzak durun
Tepecik hijyen hiç yok
Bozyakanin yatan hasta bölümünde tuvalet bile yok hastalar 5 ltrelik su bidonlarina yapıyorlar ve 3 hasta aynı yerde yatıyor