ebru512 Kızlar 33 haftalığım 1 haftadır falan göbüşümde sertlik oluyor ara ara ayaktayken otururken dinlenir pozisyondayken ağrım sancım falan yok ama taş gibi oluyor yani doktoruma söylemeli miyim normal bi durum mu sizce 🌺
elifbzdmr28 ebru512 ben 30 haftaligim bnde de aynısı oluyo canım doktora sorcam bnde haftaya kontrolum var