hilal2022 kesinlikle korkma. Aşırı derecede canı tatlı bir insanımdır. Daha bu gün çatı muayenesi oldum. Ben de çok korkuyordum. Herkesin aynı geçmiyor tabiki doktordan doktora farkeden diye düşünüyorum. Çatala yattım. Doktor kasma kendini dedi. Jeli sürdü parmağına bana bebeğin doğum tarihi hangi gün olacaktı diye sordu. 20 Haziran dedim ve olay birmişti 😂 o kadar kısaydı düşün. İçinde parmağını hissetmedim bile jelden dolayı.