Sevgiveysi Slm kizceler 30+5 haftalik oldum ama nedense sanki zaman durmuş gibime geliyor Bi türlü zaman geçmiyor ne yapacam hiç bilmiyorum evin icinde tekim esim hep disarda tek sıkılıyorum da Bi an önce doğurmak istiyorum en azından bebekle ugraşsam zaman çabuk geçer diyorum. Son adet tarihim 10 kasim 2021 Bi uygulamaya göre değilde sizce ne zaman doğurur um çok heyecaiyim
Neslihan37_ Sevgiveysi bende 33 haftalık al benden de o kadar eşim çalışıyor burada komşular da bir alem gurbete olduğum için bir iki arkadaş dışında pek bir meşgale yok:( bebeği bekliyorum diyorum en azından bana yoldaş olur bu sefer de millet bikarsin diyor:(( benim 21 Ekim son adet doktor bana en geç 28 temmuz dedi sizin de benden bir ay sonra oluyor sanırım.
-_Esra_- Ne bilem biz yavrum ne zaman doguracagını 30 hafta daha çok erken Kafayı mı yedin, canım sıkılıyor diye erkenden çocuğu mu cikarcan rahat bırak çocuğu ne zaman gelmek isterse gelir git evde kendine iş bul 😂😂😂😂