Kapadokya01 Doktor büyük olasılıkla sezeryan olacak dedi ben normal Doğuma kendimi hazırlamıştım şimdi nasıl düşüneceğimi bilemedim nasıl sezeryan sonrası zor oluyor mu süt vermek, ağrılar, toparlanma süreci..?!
poncikveannesii Kapadokya01 her doğumun zorluğu var sezeryanda ilk ayağa kalkma acıyor onun dışında normal birazck ağrın oluyor ağrı kesici kullanıyorsun sütünde hemen geliyor normal doğumda olsa bebeğe yetmeyebiliyor yetmezse sezeryana bağlama her geçen gün çok çabuk toparlıyorsun bir hafta sonra herşeyni kendin yapabiliyorsun
miniksevdamm Kapadokya01 hiç hiç korkma oğlumun suyu bittiği için acil sezaryene alındım burda postta açmıştım çok korkuyorm diye ama hiç öyle korkulacak bir durum yok İnanki müzik eşliğinde bebeğimin çıkışını izledim 🥰 ilk ayağa kalkması zor sonrası yavaş yavaş geliyor sadece bol bol yürü bol bol sıvı tüket
Gamzer Kapadokya01 Bugün sezaryen oldum kuzum. İnan bana korkulacak hic birşey yok. Az önce kalktim yürüdüm, hafif sızı tabiki oluyor sürekli agri kesici yapıyorlar. Hiç korkma ❤
minik4550 Deletedmon00881 benide etiketlermisiniz spinalse bi genel dogum yaptim bende spinalden korkuyorum 🥰
heyecanliana93 miniksevdamm suyu bitti demişsiniz benimki içinde öyle dendi geçen çarşamba ama normal doğum deyip durdular devlet takık biliyorsunuz normale bugün tekrar kontrole gittiğimde sezeryana alalım dedi şaşırdım sizde durum nasıldı
Gamzer Minikanne095 spinal anestezi oldum canım. Belden iğne vurulurken hissetmedim desem yeridir. Kesinlikle geneldense spinal cok cok daha iyidir bence.
miniksevdamm anneyimmm42 komple bayılmak istemedim ben her anını izledim bebeğimin öyle çok zor ay böyle şöyle diyenlere bakma insanlar abartmayı çok seviyor ilk gün zor oluyor gerisi yavaş yavaş
EssoSavve Kapadokya01 valla canım sezeryan oldum yanımda sadece eşim kaldı bi süre sonra uyudu kaldı tuvaletime de kendim gittim bebeğime de kendim baktım öyle korkulacak kadar zor değil tabiki zorluğu da var sonuçta doğum yapıyoruz sonrasında da hiç yatmadım hala herkes konuşur hiç yatmadın diye temizlikte yaptım yemekte bebeğime baktım al basacak diye korktum eşimin babaannesi yanımda kaldı onun yemeğini de hazırladım ona da baktım 😁 biraz ağrılarım vardı ama dayanılmaz değildi 2 gün gaz sancım oldu ameliyat yerini tuta tuta yap işini kimseyi de sallama benim ikinci doğumum bu arada şuan 24 günlük oldu bebeğim Adana’da memlekette doğurdum 4 gün sonra 6 saat yol gittim Konya’ya evime 2 gün önce de geri Adana’ya geldim biraz da sana bağlı bende olsam kendimi yataklara atabilirdim 40 gün yattım sen niye kalktın diyen var napalım afedersiniz 40 gün b*kumuzla mı oynayalım 🤷🏼♀️
Minikburun Kapadokya01 hiç korkma ilk kalkış anı dışında pek bir zorluğu yok bol bol yürü kendini ameliyat oldum kalkamam psikolojisine sokma, günden güne iyi olacaksın 🥰
miniksevdamm anneyimmm42 o imkansız bir şey canım ya acı hissetmen mümkün değillll sadece his oluyor birşeyler yapıyorlar biliyorsun ama acı falan olmuyor
miniksevdamm heyecanliana93 evet 34. Haftada suyu bitmişti ciğer geliştirici vuruldum hastanede yattım bir kaç gün sonra günlük kontrole gittim gittikçe su tamamen azaldı normal doğum mümkün değildi bebeğin kalbi dayanmaz dedi doktorum acil şekilde alındım 35+3 te sizin haftanız kaç? Ama suyu tam bitmişse normal olamaz canım nasıl gelecek bebek kuru kuru
Ece__ Kapadokya01 ben de zorunlu sezaryen olmuştum, sezaryen esnasında hoş şeyler yaşamadım ama sonrasından hiç korkmayın çok çabuk toparlanabiliyor. Ben tuvalete bile kendim gidebiliyordum. Sütüm de hemen geldi
hepoyleolurzaten Deletedmon00881 Yaaa kuzuuuummm 😍😍 Şimdi etiketleyince bende tekrar okuyup o güne gittim 🥲 Nasılda çabuk büyüyorlar, 9 buçuk aylık oldu bir kaç ay sonra da 1 yaşına girecek şaka gibi 🥲🥲 Rabbim hepimize evlatlarımızın güzel günlerini göstersin, sağlıkla 🙏🏻