Muzlupuding Erken haftalarda öğrenilen cinsiyet %90 erkek deniliyor. Kızı anlamak sonraki haftalara kalıyormuş. 13. Hafta doktoru kız diyen olmadı mı hiç ya merak ediyorum var mı bunun bi doğruluğu astı astarı? 😄
Bekleyenler Muzlupuding benim kızım da 10 haftalık Ken yüzde 60 kız dedi 12 haftalık Ken yüzde 90 kız dedi 🙂
Muzlupuding Ormanmeyveli işte erken haftalarda doktor cinsiyet söylüyosa net erkektir diyolar bi tahmin yürütüyosa diyolar😅
bayanmor12 Muzlupuding 13te %100lük bir ihtimalle kızım olacağını öğrendim bugün tekrar gittim 18. Hafta bitmek üzere cinsiyeti tekrar sordum yine kız dedi 😍
emelalka Ben 14. Haftada erkek olduğunu öğrendim 18. Haftam da kız 👧🏻 dendi. Değişebiliyomuuş demekki 😊 kızım oluyo netice de
Pitircikk Muzlupuding 13+4 te doktorum %80 kız dedi ama 16+4 te kesin erkek dedi 😅 bu ikinci hamileliğim 1 oğlum var bu sefer kız diye çok sevinmiştim ama ikinci oğluşum geliyormuş sağlıkla gelsin ❤️
Mercan12 Muzlupuding 12 de kiz dedi özel sonra devlete geçmiştim devlette 22 kadar erkek dedi detaylıda kiz dediler kızım olacak inşallah