Senaturk Kızlar ikili tarama da fb hcg:73.90 Pappa:1.05 çıktı. Doktor düşük risk dedi. Sonucu böyle olanlar yada Bilgisi olanlar var mı bu ilk gebeliğim olduğu için endişeliyim.
ipekveatlas Senaturk düşük risk işte ne güzel endişelencek bişey yok. risk herkeste vardır bunun düşük ya da yüksek olması önemli
Senaturk Ormanmeyveli bence de öyledir muhakkak ama ilk gebelik olunca insan endişe duyuyor biraz o yüzden sormak istedim