Bugün kontrolüm vardı 29+0 ım 27+0 da gittiğimde bebegimin karın çevresinin 1 hafta geriden geldiğini takibe alınması gerektiğini söyledi. O hafta bebeğim 35 cm 920 gramdı. Bugün gittiğimde yine 35 cm 1107 gram olduğunu söyledi. Sorduğumda karın çevresi 2 hafta geride olduğunu asimetrik gelişim geriliği olduğunu söyledi. Senin bebek minyon ker kadının bebeği iri olacak değil ya dedi. Yalnız baş çevresi haftasıyla uyumlu ama karın çevresi 2 hafta geride. Doğru olabilir mi yoksa dikkate mi almadı kafam karıştı. Başka doktora görünmeli miyim acaba.