Arzibrhm litre olarak değil de şeker olarak 50gr 75gr 100 var. En iyisi 75gr oluyor. Çünkü tek seferde tanı koyuluyor. Eğer 50 de yüksek çıkarsa bir de 100gr lık test yapılıyor. Siz doktorunuza danışıp eczaneden 75gr glikoz alın eğer sağlık ocağında yapılacaksa