elfa Haa iyi çok şükür o temiz çıkmış bence bi araştır devlette tüp bebek merkezi varsa oraya gidebilirsin onlar daha çok ilgileniyo alanları olduğu için belki bi hapla destekleyebilirler yada başka bi çözüm bulabilirler durumun varsa özele de gidebilirsin
Bide ben şey yapmıştım hani artık hiç bi sağlık sorunum olmadığı kesinleşince doktorum ameliyattan sonra hap verdi iki tane kullanmam için onu kullanırken İnternet’e okumuştum 110 besmele ile hamile kalanlar diye adet bittikten 3 gün sonra öğle vaktine doğru temiz bi kağıda 110 besmele yazıp hamile kalana kadar onu üzerinde taşıyorsun eşinle beraber olurken de çıkarmıyosun ben bunu yaptığım ay hamile kaldım hemen hani sende bi araştır gerçekten hiçbir sağlık sorunun yoksa engel olarak işe yarayan bişi öncede denemiştim ben ama o zaman bilmediğim bi sağlık sorunum varmış olmamıştı ama bu ikinci denemem de çok şükür hamile kaldım işte bunda tek şart hiç bi sağlık sorunun olmaması sonuçta bi sağlık sorunun varsa istediğin duayı oku hamile kalamazsın