M_A Arkadaşlar yuruyemıyorum bebek yeli dıyolar 1 aydır bu haldeyım doğuma kadar devam eder dıyolar siZdede varmı
Pcoslubiranne M_A kalcam agriyor benim.de annem oyle diyor.Yel giriyor falan filan.Bebek buyudukce oluyor.eskiden oyle derlermis iste.
HilalEyce M_A sadece 4 gün falan sürdü geçti benim ki yataktan kalkarken çok ağrıyordu yürüyüş şeklim bile değişmişti 😰
Bellacaio M_A -_Esra_- Gebelik siyatiği adı. Sinir çekiyor ve yürütmüyor. Esneme bol bol ya da yoga pilates yapılmadı gerek. Benimde oldu 2 haftada aştık.
Bellacaio Nurcantas65 magnezyum eksikliği kramp yapar doğru ama kalçaya kadar uzanan bacak ağrısı siyatiktir. Kramp günlerce ağrı yapmaz sanmıyorum. M_A zaten germe yaptıkca siniri açıyorsun. En doğru teşhisi doktor koyar tabiki.
Nurcantas65 Yel Mel değil kız o magnezyum eksikliğinden oluyor doktora yazdır iç, benimde ağrıyı sizliyo kitleniyo gibi magnezyumla gecti
Bellacaio M_A bi netten bakın belirtiler aynı mı bölgesi vs. Öyleyse kendi doktorunuzdan bir fikir alın derim. Benim yoga hocam anladı sordum doktoruma yogaya esnetmeye devam demişti göndermedi baska doktora. Belki yonlendirir krem falan yazarlar egzersiz yapmıyorsanız
M_A Bellacaio sanki kemıgım kırılmış gıbı üstüne basamıyorum bastığım an kalçama dizime kadar agrı gırıyor topal gıbı oldum fızık tedavı veya ortopedi ye gıdın dedi doktor
Bellacaio M_A beni doktora yönlendirmedi, ben aktif yoga ve pilates yaptığım için. Esnetmelerle düzeldim. Siz sorun nereye yönlendirir bilmiyorum belki yonlendirmez kendi krem vs bişi yazar. Bu gebelikte olabilen bişey bilgisi vardır.