Canan6760 Arkadaşlar merhaba belki soran olmustur ben göremedim önereceğiniz hem uygun hem güzel çatlak kremi varmi
M-eng95 Canan6760 valla canım ben mustela kullanıyorum. Eczacı mustela ya da lierac dedi mustela aldım 🤗
Inan_busra40 Canan6760 diğer yağları bilemiyorum ama at kılı fırçası ve hakiki zeytinyağı🫶🏻 36. Hafta şükür sıfır çatlak sonuna kadar tavsiyedir gün içerisinde Arko nem de sürdüğüm oluyor ❣️
Nurcantas65 Inan_busra40 at kılı fırçası gobusde acı olmuyomu ben bacaklara kullanıyorum fırçalarken ağrıyor bildiğin
Inan_busra40 Canan6760 evet kan dolaşımını ciddi anlamda hızlandırdığı için selülitlere bile iyi geldiği biliniyor tavsiyemdir 😘❣️
Inan_busra40 Nurcantas65 beni çok rahatsız etmiyor açıkçası ama sizi rahatsız ediyorsa çok bastırmadan yapın, beni daha çok gıdıklıyor🥳
Stuna Canan6760 fiyatlar çok arttı ilk hamileliğimde pahalı markalar kullanmıştım ama artık alamıyoruz onları. Rossmannın kendi markası var Mamas babydream. Hem uyun fiyatlı hem çok güzel nemlendiriyor. Gece Hindistan cevizi yağı gündüz bunu sürüyorum.