Zlh32 magnezyum kullanıyorum, zaten serklajım var diye ekstra progestonu hiç vermedi. Daha önce 29. Haftamda 3 gün yatmıştım hastanede o zaman nidicard kullandım, ciğer geliştirici iğne yapıldı dünde hatırlatma dozu yapıldı.
Nidicard fazla kullanıldığı zaman bebeğin gelişimini etkileyebilirmiş, suda azaltma yapabilirmiş. Onuda kullanamıyorum o yüzden