Asil_hatun Kizlar hurafe falan diyorlar ama çoğu da tutuyor 2 oğlum sağda haraket ederdi hep simdi kıza hamileyim yani %90 kız denildi 16. Haftada dahada sormadjm ama kızımda sağda haraket ediyor yani kızları sağda haraket eden varmı ne kadar güvenilir bu rivayet cinsiyetten şüphe edicem yoksa 😅
Kubgkm Asil_hatun beneğimin başı solda genelde solda hareket ediyor ama sağda sanırım ayakları var bazen de sağda tekme atıyor hareket ediyor
demirrleydi_ Asil_hatun valla benim bebeğim kız şuan hatta kucağımda ama beni gören herkes bana bebeğin erkek mi diyodu hamileyken karın şeklim yüzüm falan hep erkek belirtisi diyorlardı hatta bana diyorlardı belki doktor yanılmıştır erkektir ve bende hareketlerini hep sağda hissettim 😂
Muzlupuding Asil_hatun karnım kız karnına benziyormuş cildim bozuldu sivilcelendim , sol kasıklarım ağrıyo , miğde bulantım tavan ve hep ekşi yiyorum bakalım ayşe çıkıcak mı sizlerle paylaşıcam 😆😆😆
Nurcantas65 Benimde sağda valla hurafelere tekme tokat dalmış benim kızım 😂 yok yüz sivilcelenir,cirkinlesirsin solda olur,aman karın şöyle olur,şöyle şişersin bilmem ne hepsi tam tersi 😂😂😂🐣❤️
Asil_hatun Nurcantas65 aa gercektenmi benim yüzüm bozuldu bu sefer karın şekli falan hepsi tuttu ama bu sağ sol olayı tutmadı tek 😆
VeraAnnesi Asil_hatun Nurcantas65 Benim de hurafeleri bozdu kızım. Sağdaydı hep ve karnımı gören hala erkek diyor 39 olduk 😅 Kısacası hurafeler sürüp gidiyor maalesef değiştirmek imkansız 🤷♀️
Nurcantas65 Asil_hatun adı üstü hurafe zaten 😂 ilk gebeligimde erkekti onda da ekşi yemiştim bu kızımda da ekşi yedim tam tersi takılmayın bence 😊
Deletedmom7373700 Asil_hatun benim solda ve kızım olacak inşallah 😍 bende inanmıyorum ama. Solda diyince herkes erkek solda oluyor erkek dedi mesela 😂
yalcin_sevda Asil_hatun benim kızım da pek belli olmuyor ama genelde solda hissediyorum hareketlerini mesela ilk tekmesini sol tarafimdan hssetmistim
Merve201119 Asil_hatun benim iki oğlum soldaydı kızımda sağda hareket etmeye başladı bir kaç gündür hissediyorum
yalcin_sevda Muzlupuding ilk zamanlar benim de canım canim inanilmaz eksi istiyordu su an bes aylik olduk tatliya dondu ondan sordum genelde böyle oluyor
esmaass Benim bebeğimde solda solda olunca genellikle kız diyorlar ama bizim bir oglmuz olucak hayırlısıyla
nermin_123 Asil_hatun 23hafdalığım ilk kız 👧 evet sağda ediyor en çok sağda vuruyor orada durub sıkıca ayağıyla dartınıyor yani kızım oynadığı yer sağ😂😂😂😂
TugceArslan Asil_hatun Bazı hurafeler çıktı bende bu da dahil. İlk kızım soldaydı, şuan oğlum sağ tarafta☺️