rahimed Merhaba kızlar düşük tehlikeli bir gebeligim var iğne ve progestan kullanıyorum birde Afedersiniz kaç gündür kabızlıgım var doktor duphalac şurubu verdi ama etkisini göremedim ne önerirsiniz?
Moonlight38 rahimed Sabahları zeytinyağı ve kuru kayısı tüketip bolca su içmeye çalış, akşamları bir kase yoğurt yiyebilirsin. Özellikle zeytintağı bağırsakları yumuşatıp kabızlığı önlüyor. Allah şifa versin canım
Teslimeesma rahimed vallahi ben akşam üzeri aç karna 1 kase erik 2 şeftali yedim 😂😂sonra sabah bir kalktım tuvalete zor kostüm mübarek 1 günde 3 kez çıkarttı tuvalete 😂😂
Sbm050421 rahimed Allah kurtarsın vallahi bende kaç gündür çekiyorum bıktım , bu sabah kuru erik marmelatlı gibi bir şey yaptım biraz işe yaradı , sabah aç karna zeytinyağı içebilirsin , hoşaf yine iyi geliyormuş , korkumdan katı hiçbir şey yemiyorum 😩
aslicatkin rahimed duphalac ıyı gelıyo aslında suyla karıstrma dırek ıc ustune su ıcersın o zamn etkısını gorursun
rahimed Moonlight38 zeytinyağını domates salatayla birliktemi tüketeyim ? Çok saolun inşallah geçer biran önce zaten riskli bir dönemdeyim birde böyle olunca daha çok stres oluyorum
Hndyzb rahimed öncelikle Allah yardımcınız olsun kabizlk çok zor bişey. Normalde de kabızlık problemim var gebelikle duble oldu. Taze kayısı ve zeytinyağında çareyi buldum. Öneririm size de
Moonlight38 rahimed Sade içemiyorsan domates salatalığa bolca döküp yiyebilirsin. İçebiliyorsan sadesi daha çabuk etki gösterir
Hndyzb rahimed veya magnezi kalsine diye bı şurup. Musil etkisi olarak düşünebilirsiniz ama ben olur olmadık yerde gelir ve yapamam diye asla kullanamıyorum duphalac ve diğerini. Sadece taze kayısı yiyorum bol bol ve zeytinyağı tüketiyorum. Zeytinyağı kaşıkla icemem derseniz 1 Dilim ekmeğe bol bol banıp içine nane kekik vs atıp tüketin.
Zuhalsebu Çaresini arkadaşlar hep yazmış ama ben size şunu söyliyim kabızdım tuvaletimi yapmaya çalışırken fazla ıkındım. Sonra fıtığım olduğunu fark ettim. Doktora sordum. Kabızken tuvaletini yapmaya zorladığın için olur dedi. Keşke daha önce söyleseydi ya da bi ilaç verseydi nur topu gibi bir fıtığım olmadan evvel öğrenseydim. Ben yandım en azından siz yanmayın bilginiz olsun
rahimed Teşekkür ederim bilgileriniz için riskli olduğum için yatış verdi doktor yiyip içip yatıyorum o yüzden böyle oldu sanırım önceden böyle bir sıkıntım yoktu az öncede kayısı kaynatıp içtim tortusunuda yedim çok az cikabildim aslında ıkinmadim ama çok afedersiniz günlerdir içimde olduğu içn biraz zor oldu birde düşük riskim var umarım bebeğime bir sıkıntı oluşturmamıstır Rabbim bebeklerimizi sagsaglim kucağımiza almayi nasip etsin.