Anneyim0607 referans aralığı kaç verdiğiniz yerde?
Yukselmis olabilir. Benimde ellerimde başladı sonra yayıldı. Hafif hafif başlıyor birden artıyor. Haftam buyuktu doğum yaptım, hafta küçükse ilaçla takip ediliyor, değerler ilaçsız düşmüyor ise 37+0 da doğum yaptırıliyor genel olarak. Baktirmaniz lazım, alt ast ve safra asitlerine. Benim alt sanırım bir tık yüksekti diğeri normaldi. Safra asitlerim yüksekti.
Eğer bunlar normal ise alerji olabilir