Kelebekkkkk Kizlar oksapar 0.4 ve oksapar 0.6 arasında fark varmı siz hangisini kullanıyorsunuz .pıhtılaşma sorunu olmayıp onlem amaclı kullanan varmı
1Ada1 Kelebekkkkk 0.4 kullanıyorum ben pıhtılaşmam var. Fark olarak doktor bana kilomu sormuştu belki ilgisi vardır