Merhaba kızlar geçen günde yazdım 9 aydır ilk defa lekelenmem oldu diye. Cumartesi başladı lekelenme eşim yanımda değil diye gitmedim hastaneye. Yurtdışındayım dün eşim gelince acile gittik çatı muayenesi yaptı yeniden rahim açık değil dedi. Bebek kanala girmiş ve pozisyonunu almış. Dün değil ama bugün aşırı sancım var gece uyuyamadım bir an olsun kustum. Bebeğimin hareketleri var ama artık canımı acıtıyor. İlk gebelik ne yapacağım bilmiyorum. Tecrübelilerden bilgi istiyorum lütfen…