Merhaba, adet tarihime göre şuan 21+3 günlük hamileyim. Bugün kontorole gittiğimde, bebek 20 hafta civarı görünüyo bir hafta 10 günlük bir gerilik var gibi dedi. Bu durumu yaşayan oldumu?
Not: doktorumu ve hastanemi değiştirdim bu doktorda ve bu ultrason cihazıyla ilk defa muayene oldum