Merhabalar herkesee :) SAT 19 mayıs. BAT 16 Haziran perşembe. Geçtiğimiz cumartesi (11 haziranda) test yaptım negatif çıktı. Pazar günü de 4 gün kala lekelenmem oldu. Kahverengi ve hafif pembemsi. Bir kerede peçeteye açık renk kan geldi. Bugün de devam ediyor. 2.gün oldu.
Adetim çok düzenlidir ve öncesinde asla lekelenmem olmaz. Pat diye kanamam başlar. Size yerleşme kanaması olabilir mi? Kasıklarımda ağrı da var. Eğer nasip olursa ilk gebeliğim olacak çok heyecanlıyım :)