Mavidunyamm Zln2152 İllaki vardır ama en sağlıklısı birkaç ay bekleyip hamile kalmak. 32 haftalıkken ölü doğum yaptım 3 - 4 ay sonra hamile kaldım. Doktorum bana beklemeden kalabilirsin demişti
Zln2152 Mavidunyamm bende 26 haftalık doğum yaptım bebeğimin beyni su toplamıştı normal doğum yaptım. Şuan lohusayım işte. Merak ettim 40 bittikten sonra gebe kalınır mı acaba diye
Mavidunyamm Zln2152 Bende normal doğum yaptım canım. Başın sağ olsun. Seni çok çok iyi anlıyorum, hemen hamile kalmak yerini doldurmak istiyorsun. O duyguyu çok iyi biliyorum 😔 Allah inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik nasip etsin inşallah
zeynozey Zln2152 Başınız sağolsun. 37+2 de doğum yaptım bende bebeğimde de hidrosefali vardı. Doğumdan 1 gün sonra vefat etti yavrum😞 bugün sezeryan olalı 16. Gün doktora kontrole gittim. 40 ın çıkınca yeni hamilelik planlayabilirsin istiyorsanız dedi..
Zln2152 Mavidunyamm allahım sana da sabırlar versin kuzum. O kadar zor ki allahım kimseye yaşatmasın ben böyle kor bir ateş acısı görmedim nasıl bir şey miş böyle evlat acısı yüreğim yanıyor. Kendimi teselli etmek için tekrar gebe kalmak istiyorum çocuğumun olmasını çok istiyorum olacak mı olmayacak mı korkusu yaşıyorum 😞 40 çıktıktan sonra denemek istiyorum doğru olur mu olmaz mı bilmiyorum
Mavidunyamm Zln2152 Rahmin kendini hazır hissettiğinde zaten kalırsın. Bende diyordum artık çocuğum olmaz diye öyle bir psikolojiye girmiştim ama 3 ay sonra mucizem geldi 💙. Merak etme çok şükür ki hamile kalabiliyorsun 🥰 sadece vücuduna biraz zaman tanı kendini toparlasin temizlesin
Zln2152 Mavidunyamm inşallah güzelim inşallah en kısa zamanda anne olmayı nasip eder rabbim. Bu durumda olan bir tek ben değilmişim demek ki bende mucizemi en kısa zamanda bekliyor olacağım 🖤
Zln2152 zeynozey ah canımmm başın sağ olsun 💐 onlar bize şefaatçi oldular cennet kuşu oldu yavrularımız 🖤 allahım en kısa zamanda bir evlat sana da bana da nasip eder inşallah 🙏