Merhaba anneler. Bebeğin 2720 doğdu 38+4 te. Kılosu sonra 2600 e düştü bi ara 2450 oldu sımdı yeniden 2600 oldu doktor kontrolünde. Ama doktorum hala mama vermıyor sadece meme. Ve tutmada aşırı zorlanıyor bugün doğalı 11. Günümüz çok zorlanıyorum böyle düşük kılo doğup sonra toparlanan bebekler var mı veya n’aptınız da hızla kılo aldı