Kızlar merhaba. Dün bebek hareketinde azalma olduğu için zeynep kamil acile gittim nst çekildi sancı çıktı. Sancıdan dolayı Vajinal muayene yapıldı ve sonrasında bir parmak açılma olduğu tespit edildi. 2 saat sonra tekrar muayene edildi açılma aynıydı eve gönderdiler. Bebek hala dönmediği için her an sezaryene alınabilirsin dedi. Bu sabah özelde takipli olduğum doktoruma da gittim oda muayene etti açılma hala aynı dedi. 1 hafta daha içerde tutabilirsek iyi olur dedi ama ciğer geliştirici yapmadı. Sancıyı durdurmak için serum da vermedi bir hafta sonra yeniden gel dedi. Çok sık olmasa da ara ara sancı geliyor 20 dk falan sürüyor. Sizlere sorum şu, doktorum bebeğin dönmediğini artık dönse de kanala girmekte zorlanacağını söyledi. Bir hafta boyunca sancı çeksem bebek için bir tehdit olur mu bu sancılar? Eni sonu sezaryen olcam zaten beklemenin bi gereği var mı beni neden bekletiyorlar? Kafam o kadar karışık ki. Nst kağıdının resmini ekliyorum sancılar düzenli mi değil mi doktorum bir şey söylemedi konuyla alakalı
