Selam canlar 👋🏻 bugün gebelikte şeker yüklemesi yaptırdım. Sonuçlarım şu şekilde ;
ilk açlık şekeri 79.9
75 lik glukozlu içecekten sonra ilk bir saat sonra açlık:192.8
İkinci saatte:117.3
Benim 60. Dakikadaki şeker yüksek çıkmış. Sizlerde de böyle olan var mı acaba nasıl yol izlediniz