Ekonomist28- Kiwi marka elektrikli göğüs pompası kullananlar memnun musunuz? Digerleri çok pahalı. Muadili kiwi marka iken o kadar para vermek istemiyorum.. Nasıl kullanımı kolay mi? Aci , ağrı yaptı mi? Sağısından memnun musunuz?
Ekonomist28- Birgul güzeldir tabi ki o baya hem de ama maddi olarak baya fazla.. O yüzden muadil bakıyorum ben 💜🤗
220720 Bende aynısından almayı düşünüyorum açıkçası en az 6 ay kullanmak istiyorum o kadar para vermek istemiyorum YouTube’dan da izlediğim kadarıyla iyi görünüyor