14 haftalık hamileyim bir iki haftadır sürekli başım ağrıyor ama dayanılamayacak, sürekli söylenecek boyutta değildi. Ama dün, dün o kadar kötü oldum ki hayatımda hiç bu kadar başım ağrımamıştı. Yatamadım oturamadım sabahtan akşama kadar, gece yorgunluktan uyuyakaldım sonra başımın ağrısına tekrar tekrar uyanıp uyuyakaldım sürekli şimdi daha iyiyim çok şükür. Tansiyonum normalde 8-6 dır düşüktür hep bugün 10-7 çıktı doktor önemli bir problem değil dedi. Ağrı kesici alabilirsin dedi ama ben Ülseratif Kolit tedavisi görüyorum ve ağrı kesiciler bağırsaklarımda kanama yaptığı için alamıyorum hiç. Napabilirim hamilelikte bu gibi bir ağrı yaşayıp doğal yolla çözen var mı :(