Simgegry Oksapar kullanıp bu iğneye rağmen bebeğini kaybeden var mı? Yeniden gebelik düşünüyorum kah pıhtılaşması çıktıı için bu iğneyi kullanacağım 9 ay boyunca ama korkularım var yeniden iğneyle rağmen düşük yapan var mı?
Ruya27 Simgegry ben enox igne kullandığım halde kalbi durmustu. Simdi yine hamileyim hem igne hem coraspin kullaniyorum
Emineklccc Simgegry ben kızım da 4 ay tek kullandım hergun bi tane aynı saatte vuruyorsun sonra doktorum kullanmama gerek duymadı bıraktım sağlıklı bi bebek dünyaya getirdim hamileligim de cok ağrılı kötü geçmiyordu
Minianne04 Ruya27 bende enox kullanıyorum Allah sabırlar versin kaçıncı haftada durdu kalbi benimde 3. Hamileliğim birinde 26. Hafta birinde 7. Haftada durdu kalbi 😔
Ruya27 Minianne04 amin hepimize. Ilkinde bilemedik hic birsey kullanmadik 9. Haftada durdu. Kan pihtilasmasi cikti. Ikincisinde enox kullandim 6. Haftada durdu. İnşallah bu sefer kucağımıza alırız 🤲