Kızlar meraba… Ben ilk dogumumu devlette normal yaptım ama aşırı zor geçti bende travma oluştu. Şimdi ikinciye hamileyim daha zaman var doğuma. Devlet hastanesiyle konuşsam ve psikolojime etki ettiğini söylesem bide baglatmak istediğimi söylesem sezeryan yaparlar mı bilgisi olan varmi yardımcı olursanız sevinirim kızlar ❤️