Elif75 ben gittim bugün 12 +2 deyim 1 tane oglum var 5 yaşında oda geldi büyük bi heycanla bakıom fazlalık yok gibi kıza benzio bidaki ay 100 de 100 belli olr dedi aaaay dedim deme öyle heryeri pembe görürüm şimdi ben paniğimden bide ağladım oğlumda ben niye aplıyom diye benle beraber ağlıo 😂😂😂