Duyguhas19 daha önce bir tecrübem yok fakat yengem düşük yapmıştı.Doktoru içeride parça kalırsa rahmine zarar verir kanaman bitince muayeneye gel bakalım kalmış mi kaldıysa temizleyelim demişti.Kanamanız bitince muhakkak tekrar doktorunuza görünün bir baksinlar