melikessuuu https://www.hizliresim.com/e5qpvk5 bu şekilde çok silik çizgi çıktı bakar mısınız. Çatlatma iğnesi vurulmadım bu arada
Zeyneptkgl melikessuuu benimkide böyle çıkmıştı muhtemelen erken yaptınz adetinize varsa eğer böyle silik çıkıyor yeni olduğu için.Beta hcg hormonu yükseldiğini ifade ediyor var ama yeni.Erken mi yaptınz sizde testi?😊
Nese86 melikessuuu eger ilk 5 dkda cikmadiysa negatife.Oyle biliyorum ama gebelikte olabilir.Testi bugün yaptıysanız carsamba sabah ilk idrarla bor daha yapın orda belli olur varmi yokmu varsa çizgi hafif daha belirgin olacaktır.Hayirli Olsun inşallah
Tugbagelir melikessuuu 15 dakika sonrası gecerli sayilmiyor diye biliyorum testlerde çünkü banada olmustu kipkirmizi cizgi olmustu hatta ama bekledi diye cikmis
Sinem0135 Hastane de böule olunca hastaya bir kaç gün sonra tekrar verdiriyorz illa idrar testi istiyorsa ama bence şüphen varsa direkt kan testi yaptır kuzum
Srdm melikessuuu evett, ama adetinden önce yaptıysan bu sekilde çıkabiliyor ben 5 gün önce yaptım silik çıktı aynı gün kan verdim hcg 25 çıktı