Kızlar günleriniz nasıl geçiyor. Ben gayet iyiym çalışıyorum ama çatı ve kuyruk sokumu ağrılarım yoruyor . Bebişi günlük hissetmeye başladım dışardanda görebiliyorm ama az hareket ediyor. Günde 2-3 kere belki, hafif hissediyorum. Doğumu düşündükçe korkuyorum, ona birşey olmasından ayrı korkuyorum böyle hem endişeli hem heyecanlı geçiyor günler. Bir de kıyafetlerini tamamladım sayılır ama bebek arabası beşik falan almadım. Sizde durumlar nasıl :)