Rehile Twinssmom ben kullanıyorum memnunum oğlum 16 aylık doğduğundan beri kullanıtorum kalıp oıarak bir az dar ama koku taşma yaşamadım
Elifmstf Twinssmom doğduğundan beri ogluma kullaniyorum. Hatta gece hiç bez değiştirmiştirmiyoruz sabaha kadar duruyo tasma koku yaşamadık.
pusatmom35 Twinssmom 29 nisan da doğdu oğlum o zamandan beri kullaniyorum memnunum. Tavsiyem 2 numarayla başlaman çünkü 2 numarası diğer markalarin 1 numarasiyla aynı
mrs_atalay Bende baby turco düşünüyodum arkadaşım kullandı 2. Çişten sonra aşırı doluyor ve bezin kendi kötü bi kokusu var demişti molfix alabilirim ama yine de kararsızım