annesinin_beybisi Seherrr1234 son haftalarda mide bulantısı doğum belirtisi diye duymustum yani doğum yaklasinca bulantı olurmus
mrs_atalay Ben 30+3üm ilk öğrendiğimden beri bulantm var prilam içmezsem o günüm kabus geçiyor resmen doğurana kadar böyle olucak sanırım 😏