Simgenurg Allah bağışlasın öncelikle. Banada dedi doktor onu ama bir hafta geride olması endişe edilecek bişey değilmiş. En azından benim doktorum öyle söyledi. Yani bu bebekte gelişme geriliği göstermez dedi. Bir hafta geride olmasına takılma dedi. Korkmayın bu yüzden. Benim kızkardeşime de doktor bir hafta geriden geliyor demişti. Maşaallah yeğenim sağlıklıya doğdu yani. Bazı vücutların anatomisi daha farklı. Bebeğin ne şekilde olacağına sizin vücudunuz ve rahminiz karar veriyor. İzin verdiği ölçüde bebiş kilo alıyor veya almıyor. Bazı bedenler rahimler 5-6 kilo bebek çıkarırken, bazı bedenler 2-3 kilo ancak çıkarabiliyor. Daha fazlasını aldırmıyor bebeğe mesela. Direk duruyor. Zaten önemli olan sağlıklı olması. Doğduktan sonra nasıl olsa kilo alacak. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻