Semayslts Asli03 oglum var 5 yasinda ilk %95 kiz dediler 1 hafta oncede %100 erkek dediler ama emin olamadim ozele gidicem sirf bunun icin 33+3 haftalik daha bir zibin dahi almadim bebegime 🥰🤦♀️
Asli03 Semayslts yaa benim oğlumda da aynı şey oldu maalesef bir kız bir erkek deyince şaşırdım bende bişey alamadım inan 🤗😄 hade hayırlısı şimdide 13 haftalık gebeyim ama kendini sakladığı için beli olmadi daha bir buçuk ay sonra gidip öğrenecem😅😘💕
Ummu_gulsevinc Asli03 15 haftamdayim canım doktor kız tahminde bulundu ama kesin birşey söylemedi bende erkek hissediyirum hep🥰