Merhaba hanımlar. 20 haftalıkken doktorum bebeğin kalbinin yaninda az miktarda sıvı birikmis olduğunu söyledi. Detayli ultrasona girdim. Kalbin yapısı fonksiyonlari ve geri kalan hersey iyi ama sıvı hala var olduğu için çocuk kardiyolojisine gittim.orda da herşey aynı çıktı. Ama sıvı hala var ve nedeni bulunamıyor. Başına gelen var mı acaba ?