Karelinannesi Kızlar 3 hafta sonraya randevum var 32 haftalık olmuş olacağım ama doktor nst ye girmemi istedi normal muayene ederken herşey gayet iyi dedi kalp hızı kordonu suyu ne bileyim herşey normal güzel dedi ama herkesi nst ye 32 den itibaren alıyorlar mı?
portakalsekeri Karelinannesi 32 den sonra bakılması normalmiş canım bende bu hafta 32 oldum gideceğim nst isteyecek mi merak ediyorum kimi doktor 32 de kimisi 35 te istiyormuş😊
Derya Karelinannesi 32. Haftada başlayan da var 35. Haftada başlayan da illa bir sıkıntı olmasına gerek yokki canım 🌸
Karelinannesi portakalsekeri peki 32 dem sonra her gittiğimde rutin olarak girecek miyim yoksa bi sıkıntı görülürse mi her gittiğimde bakacaklar acaba
portakalsekeri Karelinannesi artık doğum yaklaştığı için rutin olarak bakıyorlarmış bi sorun sıkıntı olduğu için değil bazen sancı oluyormuş mesela ama biz hissetmiyormuşuz bunun gibi şeyleri önceden farketmek amacıyla yapılıyor son haftalarda 2-3 günde bir girenler var gönlün ferah olsun🌸
Derya Karelinannesi Hiç aklına kötü şeyler takılmasın aksine 15 dakika yatıp bebeğin kalp atış sesini dinleyeceksin daha güzel şey var mı🍀🌸