Bskrt doktorum yeşilçay ve adaçayını kesinlikle içme dedi.ben de hamilelikten önce bir demlik yeşilçay içerdim.ama hamilelikte tuttum kendimi.
Sonra iyice araştırdım konuyu.yeşilçayın içerisinde ödem atıcı özellik olduğu için,vücut bebeği de atışması gereken birşey olarak algıladığı için çok tehlikeliymiş.çoğu doktor da aynı şeyi söyledi.
O yüzden hamilelikte hiç içmedim.