can_1anne Bugün doktora gittik (5+2) kese boyutunun güzel olduğunu söyledi ama kalp atışını duyamadık
Annesininportakali53 can_1anne normal canım bu haftalarda zaten daha yeni kese oluşur bende 6+4 te duydum🥰🌸
Deletedmom83940 can_1anne kalp atışı için erken daha 6+6 da duymuştum vajinal yolla 1-2 hafta sonra duyarsın canım
Taze_annee can_1anne normal canım ben 6+3te duymustum 7 haftalikkende duyanlar var gayet normal stres yapma 👼😊
Busra617 Normal canım Bende beşinci haftada kese Altıncı haftada kalp atışı duymuştum Daha da geç duyuladabiliyor
Sinem0135 can_1anne kuzum benım de o zmn duyulmadı 7 haftalık olduğun da duydum ❤️Merak etme inşallah sende duyacaksın