Bahar-u ben13.haftada yaptirdim 33mm di. Gecen sene erken dogum yaptığım icin onlem amacliydi. Ama malesef bi anda 27.haftada kanamayla doktora gittim kasilmalarim dan oturu dikisler kanamis bayaga oarca parca bi kanamaydi. Kanamadan once 41mm e kadar cikmisti uzunluk bizde sasirdik. Kanamayla birlikte 32 ye dustu gecen hafta bi anda 12 ye dusunce 2.ci serklaji yaptirdim. Dun gittim 32 ye yukselmis tekrar 28+4 deyim su iki haftayi gorebilsem rahatlicam cok zor kramplar ve kasilmalar bitiriyo halada lekelenmelerim var bu yuzden yatiyorum sadece.