Lionmother Tek giriş iki ayrı rahim şeklinde olan anneler/anne adayları, tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? Hamile kalıp sağlıklı şekilde bebeğinizi kucağınıza aldınız mı ?
Momy_eyyuptalha Lionmother ben şuan hamileyim çift rahim ama rahim ağzı tek bebeğim şuan çift rahim olduğum için sürekli doktor kontrolündeyim doğuma kadar zatten normal doğum olmazmış direk sezeryan önlem amaçlı aspirin proluton Depot progestan kunlaniyorum ve oksapar şuan sıkıntı yok Allah’a şükür sormak istediğini sorabilirsin
Herzamanask4 Lionmother benim arkadaşım çift rahimliydi doktorlar olur ama hamileliğin biraz zor geçer dedi kız hamile kaldı ve Kandemir döneminde 7 ay boyunca markette çalıştı maddi durumdan dolayı gayet sağlıklı bir kızıda oldu şuan 2 yaşına girecek
Lionmother Istanbul2234 Eğer perde ise ameliyat yapıyolar canım ama tamamen birbirinden farklı rahimse yapılmıyormuş. Bir kez gebelik geçirdim erken haftada kalbi durdu. Rahimle alakalı değil dediler erken haftada olduğu için.
Lionmother Momy_eyyuptalha Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin canım. Evet riskli oluyo gebelikler genelde. Hamile kalmanda sorun oldu mu peki ?
Momy_eyyuptalha Lionmother Yok kuzum hamile kalmamda sorun olmadı çok özür dileyerek söylüyorum iliskide çok ağrım oluyordu doktorum ondan kaynaklı dedi
Miniktirtil Ben değil ama annem çift rahımlı canım. perde olayını tam bilemiyorum ama eğer olsaydi muhtemelen tedavi olması gerekirdi böyle bisi olmadı biz üç kardeşiz çok şükür üçumuzde sağlıklıyız ve doğal yollardaniz🥰🙏