Arkadaşlar 24+5günlük hamileyim 1 haftadır ayaklarında yanma var gece yorganin altına koyamıyorum ayağımı ve bazı günlerde ağzımda kuruluk oluşuyor o yüzden gebelik şeker yüklemesi yaptıracağım. Aç karina gidip 50 lik glikoz mu içiliyor devlet hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum sonuçlar öğleden sonra mi çıkıyor.