Kızlar 33+2 hamileyim. Bazen karnımın sol yanında tık tık kalp atar gibi bişeyler hissediyorum. Onun dışında hareketleri devam ediyor. Bu hareket değil bildiğiniz kalp atışı gibi tık tık sürüyor. Sonra bir iki dk içinde geçiyo üç dört günde bi oluyor. Bazıları hıçkırıyor diyor ama sormak istedim