Benim açlık tokluk normal çıkmasına rağmen doktoru. Şeker yüklemesi yaptır dedi istemeye istemeye yaptırdım üst sınır 140 olmasına rağmen 169 çıktı benim değer 2. Aşamayı yaptirmadim tabi ben hatta doktor 2. Aşama için ısrar edince bende gittim doktor değiştirdim 2. Doktorda gerek yok ama şeker var mi yok mu ben sana ispatliycam dedi bebeğin bel çevresinden yaptığı ölçümlere göre 1 hafta öndeyiz ve sıvı fazla dedi meyve dondurma tatli hatta un bunlardan uzak bi hayata geçeceksin yoksa sende gereksiz kilo alacaksın bebekte gereksiz kilolu olacak bu da sağlıklı değil dedi ben dikkat etmeye ikna oldum ve 1 haftadır sıfır şeker un yaşamaya çalışıyorum dusunki pirinç dahil tuketmiyorum çok. U zor ama sonra vicdan yapmaktan iyi diğer 200 leri geçince insülin veriliyormuş bi tık rahat bi tık rahatsız son 3 ayı atlatmaya calsicam