Karliozlem Merhaba bizim doğum da inşallah temmuz sonunda yeni bitirdim hazırlıkları kendi çantama neler koydum yazayım fikir olsun size 🌸
Bebek için
1 adet 10 lu hastane çıkışı
2 adet 5 li hastane çıkışı
1 adet yedek tulum şapka zıbın
1 adet penye battaniye
2 adet müslin battaniye
16 adet bez (fazla koydum bilerek)
bebek ıslak mendil
pişik kremi
ağız mendilleri
takı yastığı
kapı süsü
emzik
Anne için
1 adet sabahlıklı pijama takımı
1 adet elbise şeklinde gecelik penyeden
1 adet askılı alt üst pijama
1 adet namaz kıyafeti gibi kapanabilen bir elbise yaptırdım tesettürlğ olduğum için
1 adet elbiseme uygun şal
1 adet sosyete bonesi (normalde odada bunu takmayı düşünüyorum)
1 paket depend
gece pedi de aldım ne olur ne olmaz
terlik
göğüs pompası
çorap
iç çamaşır