ZA0707 Bugün doktor haftaya yatış yapalım suni ile doğum yapacaksın dedi. 38+1 im yani 40 haftama daha çok var doktoruma da çok güvenemiyorum, küçük bir ilçedeyim. Neden beklemiyor kendi sancımı. İnşallah gitmeden sancı gelir😳😥
Nergissi ZA0707 bebeğin kilosu fazla değilse veye bir sorun yoksa neden beklemiyor ki. Ben suniyi tavsiye etmiyorum. Kendi sancım bile korkunçtu. Allah kolaylık versin
Hilalohilal ZA0707 benim doktorum da 40 a kadar bekleyeceğiz kendi gelmek istemezse biz getirmeye çalışacağız demişti bence bir sorun yoksa suni sancı gereksiz birşey
Usenmezz99 ZA0707 benim kızımı 40 +6 oldu doktor hala almıcaktı da hala 41 e kadar bekle diyolardı sıyum azalınca alttan fitil yerleştirdi rahime de oyle suni sancoyla normal yapım😶😊
ZA0707 Nergissi kilosu fazla değil. Az bile sayılır. Anlamadım daha en az iki hafta var. Nasıl bu postu ortaya çıkarabilirim bilmiyorum.
Smymn Bebeğin gelişimi,plesanta bin durumu,anne bebek kan akisi hepsi onemli. Dr güvenmiyorum dedin başka bı doktora daha görün istersen imkanın varsa. Benim bebeğim küçüktü mesela disarda daah iyi buyur dedi doktor
Smymn ZA0707 2.sezeryanimi oldum ben bebeğim de 2800 dogdu cok şükür daha da ufak olabilirdi.her bebek kendine özgü, özel,farkli kiyaslama yapma içini ferah tut.ama ilk gebeliginse seni 40 haftaya kadar bekletir .bebegin risk durumu varsa almak isterler bir an once
by_aytac İnsan bir müddet sonra bekleyemiyo süni sancı istiyorum ki, doğurayım 38+5 hafta oldum çok sabırsızlanıyorum herkes çox haraketli olmadığım için bebeyin gelmediyini söyliyo. Bana da versin isterim suni sancıyı doktorum ama yok vermiycek doğurucakmışım
ZA0707 by_aytac araştırırsanız çok da iyi değil bebek için de stres kaynağı. Ne güzel bekleyin bence.
Mommy92 Benim doktorumda 39a kadar bekleriz gelmezse 39da suni sancı veririz dedi.çünķü benim 40. haftam bayrama geliyor ve doktorum izinli olacak.
butterfly4 @ZA0707 haftaya gel dediğine göre haftaya 39 olacaksınız, bebeğin gelişimi herşeyi tamamlanır zaten, beklemeye gerek yokki, ama yine de güvenmiyorsanız başka bir doktora daha gidin
prens_annesii Eğer bebekte Allah korusun herhangi bir sorun yoksa doğum mecburi başlatılması gerekmiyorsa Asla suni sancıyı kabul etme derim .. kendi sancını bekle her şey olacağına varır Allah’ın izniyle ..